Individuāliem un Korporatīviem klientiem
Profesionāli mēbeļu risinājumi – no izvēles līdz montāžai
Viens no mūsu galvenajiem mērķiem ir izveidot tādu biroja vidi, kas nodrošinātu vislabākos apstākļus Jūsu darbam


(A) Pirms mēbeļu piegādes: klienta vides un biznesa izpēte

 

  • Darba procesu analīze – izpētām Jūsu komandas, darba grupu mijiedarbību un dokumentu, priekšmetus  izvietošanas un glabāšanas prasības
  • Telpu analīze – analizējam telpas parametrus, izmērus un konfigurācijas, zonējam
  • Vērtību un identitātes ievērošana - mēbeļu dizains atspoguļo Jūsu uzņēmuma profesionālo tēlu, kultūru un estētiskās prioritātes

 

(B) No projekta līdz realizācijai: vienkārša rīcības secība

 

  • Detalizēti plāni un 3D vizualizācijas  – Jūs redzēsiet gatavo risinājumu pirms tā īstenošanas
  • Detalizēta izmaksu tāme – stādām detalizētu tāmi bez slēptiem maksājumiem
  • Dinamisks pielāgošanas process – labojam un pilnveidojam risinājumus atbilstoši Jūsu atsauksmēm
  • Viss vienā vietā – iespēja iegādāties visas nepieciešamās mēbeles no viena piegādātāja

 

(C) Piegāde un montāža

 

  • Tehniskā plānošana un loģistika – pētām piegādes un uzstādīšanas ierobežojumus, lai nodrošinātu gludu procesu, pat sarežģītās vietās
  • Reāllaika komunikācija – informēsim Jūs par pasūtījuma izpildes gaitu
  • Reakcija uz neparedzētām situācijām – meklējam problēmas risinājumus
  • Palīdzība pārcelšanās organizēšanā: mēbeļu pārvietošana birojā/ēkā

 

(D) Pēc montāžas

  • Apmācība – palīdzam Jūsu darbiniekam apgūt jaunās mēbeles un iekārtas
  • Papildus pakalpojumi – mēbeļu pārvietošana, rekonfigurācija, remonts vai utilizācija
  • Nepārtraukta sadarbība – mēs rūpējamies par Jūsu komfortu ilgtermiņā

Kāpēc izvēlēties mūs?


Pieredze korporatīvo projektu realizācijā,
Personalizēti risinājumi, nevis standarta pieeja,
Minimāli traucējumi Jūsu darba procesiem,

Pilna servisa pakete: no projektēšanas līdz realizācijai,

Atbildīga pieeja katram projekta posmam


Atbalsts:

Dizaina un plānošanas konsultācijas

  • Personificēti dizaina risinājumi – mēs palīdzam izvēlēties stilu, materiālus un funkcionalitāti, kas atbilst Jūsu vajadzībām

  • 3D vizualizācija un maketēšana – Jūs varat redzēt un pielāgot mēbeles pirms pasūtīšanas

  • Telpu plānošana, zonēšana – optimizēsim izvietojumu, lai maksimāli izmantotu platību

 

Tehniskā ekspertīze

  • Akustiskās konsultācijas – palīdzam izveidot ērtu vidi ar pareizo skaņas absorbciju un trokšņu kontrole
  • Ergonomskie risinājumi – ieteiksim mēbeles un izkārtojumu, kas samazina nogurumu un uzlabo darba efektivitāti

Sazinieties ar mums, lai izveidotu darba vidi, kas pilnveidos Jūsu biznesu!

 

Jautājiet mums
 Uz sākumu
 E-pasts
 Lapas karte
 Drukāt
 
 Biroja mēbeles
 Vadītāja mēbeles
 Biroju mēbeļu sistēmas
 Elektriski augstumā regulējami biroja galdi
 Mēbeles IT - nozare
 Konferenču telpa vadītāja
 Konferenču mēbeļu sistēmas
 Konferenču saliekamie galdi
 Recepcijas
 Dokumentu glabāšanas sistēmas
 Mantu glabāšanas sistēmas [Lockers]
 Biroja starpsienas
 Papildus mēbeles un interjera elementi
 Zaļais birojs
 

Happy

Happy

T: +371 67 277 774
M: +371 29 233 556, +371 29 519 270,
info@city-office.lv, projekti@city-office.lv
Ofisa adrese: Lāčplēša iela 125, LV-1003 Rīga
Juridiskā adrese: Lāčplēša iela 125, LV-1003 Rīga
© City Office 2007-2025